цаг үеийн төгсгөлд үеийг бэлтгэх үндсэн сүнс ба боловсрол

Исламын мэдээ, танжунгеним
- Олон хүн яг одоо бид бүгд эцсийн өдрүүдэд байна гэж хэлсэн. Бүх үйлсийг тооцоолж, түүнтэй хамт бид Тэнгэр дэх Аллахын ач ивээлийг эсвэл Тамын доторх Аллахын шийтгэлийг авахад ойрхон үе шат юм.

Ийм үед бид юу хийх ёстой вэ? Бидэнд хойч үеээ бэлтгэх нь чухал хэвээр байна уу? Оройтсон, цаг зав алга гэж үү?

Мэдээжийн хэрэг энэ нь чухал бөгөөд цаг хугацаа бас бий. Түүнээс гадна энэ бол амьдралын үүрэг, үүрэг, мөн төгсгөл хэзээ ирэхийг бид мэдэхгүй байгаагаас болдог. Энэ нь цаг хугацаа дууссан ч гэсэн үеийг бэлтгэх нь ямар ч хугацаанд хязгаарлагдахгүй тул Анас Радхияллоху Анхугийн Расулуллахаас хэлсэн хадисыг авч үзье.

"Хэрэв та нарын хэн нэгнийх нь гарт огнооны үр байдаг байхад амилалтын өдөр болох гэж байгаа бол тэр дэлхийн төгсгөл болохоос өмнө тарьж чадвал түүнийг тарь." (Хадисын түүх. Имам Ахмад 3/183, 184, 191, Тахилч Тамирчин эвслийн дугаар 2068, Аль-Адаб Аль-Муфрад дугаар 479 номонд Имам Бухари, Хисямын хадисаас авсан Аль-Му'жам 1/21 номондоо Ибнул Араби. Анас Радхияллаху Анхугаас бин Язид). Мухаммед Нацир энэхүү хадистай холбоотой "Ямар ч нөхцөлд үрээ тариал" гэсэн гарчигтай тусгай ном бичсэн)

Бидний ярилцаж байгаа хүрээнд хадис дээрх үр эсвэл үр нь залуу үе юм. Бидний оюутан, ач зээ нар нь сүүлийн өдрүүдэд тулгарч буй бэрхшээл, бэрхшээлүүд нь бидний амьдралын асуудлуудаас хамаагүй илүү хүнд байж болох тул "тэмцэж" чадахуйц бэлтгэлтэй байх ёстой үр юм.

Энэ шалтгааны улмаас Али ибн Аби Талиб Радхияллаху анху хэлэв; "Хүүхдүүдээ зөв хүмүүжүүл, учир нь тэд танай үеэс өөр эринд амьдрах болно".

Сүүлийн өдрүүдэд хамгийн сайн үеийг бэлтгэхээс боловсролоос илүү сайн арга байхгүй.

Мохаммад Нацир "Капита Селела" номондоо (1-р боть 79-р хуудас): "Хүмүүсийн хэн нэгний хөгжил дэвшил, ухрах байдал нь ихэвчлэн тэдний хүрээлэлд ноёлж буй сургамж, боловсролоос хамаарна. Хөгжин дэвших гэж хоцрогдсон үндэстэн гэж байдаггүй, харин дараа нь хүүхдүүд, залуучуудынхаа хүмүүжилийг зохион байгуулж сайжруулдаг "

Гэсэн хэдий ч боловсрол нь зөвхөн боловсрол биш бөгөөд боловсролоос гадна түүнд зориулагдсан байх ёстой бөгөөд шашны үнэ цэнэтэй байх ёстой гэж Нацирын үзэж байгаагаар боловсрол нь үндсэн оюун санаатай байх ёстой (сэтгэцийн болон шүүмжлэлт хандлага). (Проф. Др. Сайед Мохаммад Накиб Аль Аттас үүнийг "Судалгааны сүнс" гэж нэрлэсэн)

Интикодын Сүнс бол Исламын хөвгүүд бүрийн цээжинд Исламын суулгасан үнэнийг мэхлэх, шалгах хүч юм. (Мухаммед. Нацир, Капита Селела, боть 1, хуудас 31)

Нацирын хувьд гол сүнс нь үе үе сурган хүмүүжүүлдэг бөгөөд ингэснээр тэд судалгаа, судалгаа, гүнзгийрүүлэх үйл явцад оюун ухаанаа оновчтой ашиглаж, аливаа хэргийг сохроор дууриахаас хол байлгаж чаддаг. Нацир өөрийн бодлоо Аллах Субханаху ва Таалагийн дараах үгс дээр үндэслэв: " Та зөвхөн мэдэхгүй зүйлээ л дагаж мөрдөөрэй, учир нь сонсох, харах, зүрх сэтгэл бүгд шалгагдах болно (данс нээлгэж байна). ” (куран үсэг: Аль Исра: 36)

Нацир анхнаасаа одой, гутранги үзэлтэй, үнэ цэнэ багатай, хүч чадал багатай, агуу биш, ухаалаг бус (доод цогцолбор) хүн шиг хүн болохын тулд тэмцэгч сэтгэл, золиосоор дүүрэн амьдарч байсан зарим мусульманчуудыг хатуу шүүмжилдэг.

Нацир тэднийг “Мэхийн ёсолсон онгодууд шиг булш, ариун дагшин газрыг шүтэгчид увидас, шившлэг усны боол болдог. Хүн төрөлхтөнд үр өгөөжтэй байхын тулд байгалийг судлах, шинжих ажилд маш идэвхтэй оролцсон гар нь Тэнгэр дэх розарин залбирлын ширхэгүүдийг тоолохоос өөр химма байсангүй ... " (Капита Сонго, хуудас 33)

Лалын шашинтнууд хүн төрөлхтний хамгийн сайн нь байх тавилантай ч гэсэн. Аллах Таала хэлэхдээ: "Та бол хүн төрөлхтөнөөс төрж, мауруфыг захиалж, буруу зүйлээс урьдчилан сэргийлж, Аллахад итгэдэг хамгийн сайн хүмүүс юм." (куран үсэг: Али Имран / 3: 110)

Нацирын тодорхойлсноор Исламын соёл иргэншлийг алдар хүндийн оргилд хүргэсэн эртний Исламын эрдэмтэд дотоод сэтгэлийн сүнсний үр дүн бөгөөд энэ нь барууны соёл иргэншлийн гэгээрэл, дэвшлийг ахиулав. Нацир энэ бүхэн бодит болсон гэж хатуу хэллээ. "Биднийг ийм зүйлд сургахаас өөр зүйл бол бидний шашин, тухайлбал байгалийн шашин, хүний ​​үйл явдлын мөн чанарт тохирсон, нийцсэн шашин биш юм." (Капита Сонго, хуудас 33).

Тиймээс Нацир илчлэлт ба мэдлэг хоёр хоорондоо зөрчилдөхгүй гэж цохон тэмдэглэсэн бөгөөд илчлэлт нь мэдлэгийг соёл иргэншлийн соёл иргэншил, технологийн дэвшлийг бий болгож, хүний ​​амьдрал, байгаль орчинд ашиг тусаа өгөхөд чиглүүлдэг.

Цээжлэх, сургах соёл, бичиг үсэг тайлагдашгүй соёлоор үргэлжлэн хөгжиж байгаа манай боловсролын өнөөгийн хөгжлийг харах нь сул, бүр зайлсхийх хандлагатай байгаа хэлэлцүүлэг, судлах, судлах сэтгэлгээ нь бид соёл иргэншлийнхээ алдар нэрийг сэргээх чадваргүй хэвээр байгааг харуулж байна.Энэ бол дотоод сэтгэлийг өнөөгийн цаг үеийн бодит байдал, бэрхшээлтэй хэрхэн хувиргаж, хэрэгжүүлэх талаар нухацтай бодох ёстой зүйл юм.

Индонези өөрөө 2030-аад онд хүн ам зүйн томоохон дэлбэрэлт болно гэж тооцдог. Тэр жилдээ залуу хүмүүсийн тоо Индонезийн нийт хүн амаас 60% илүү байжээ.Энэ үндэстний ирээдүйн нүүр царай, хувь тавиланг одоогийн үе тодорхойлно гэдгийг бид хаана ойлгож байна.

Манай улсын сүйрэл, ялалт нь өнөө үеийн залуу үеийг хэрхэн хүмүүжүүлж байгаагаас үүдэлтэй юм.Хэрэв одоогийн боловсролын загвар, үндсэн оюун ухаанаас ангид байгаа боловсролын загварыг хадгалж үлдэх юм бол манлайллын буухиаг хүлээн авахад манай залуу үе ирээдүйд ямар байх бол гэж төсөөлж болно. улс орны хүн амын халамж, халамжийг анхаарч үзэх.

Кадын мөн чанар буюу лавлагаа өгөх сүнс

Одоогийн байдлаар мусульманчууд лалын соёл иргэншлийн ялалтыг давамгайлж байсан сэдэл, судалгаа, судалгааны сүнсийг алдаж байна.

Шинжлэх ухааны болон академик сүнс.

Унших, бичих, хэлэлцүүлэг, семинар, хэргийн тойм, судалгаа, асуудал шийдвэрлэх, туршилт, ажиглалт хийх гэх мэт сул дорой байдал, тэр ч байтугай хүсэл эрмэлзэл алдагддаг.

Өнөө үед бараг хүн бүхэн агшин зуурын, хурдан боловч буруу, ховс, гялалзсан, цоглог, шуугиантай зүйлд дуртай байдаг.Цөөхөн хүн хичээнгүй, няхуур, тэвчээртэй байж, ямар нэг зүйлийг судалж, судлахыг хүсдэг.

Бидэнд Үммэтэд тулгамдаж буй асуудлуудыг задлан шинжилж, шийдлийг олохын тулд нухацтай судалгаа хийх судалгааны бүлэг, фокус бүлгийн хэлэлцүүлэг, судалгааны байгууллагууд хэрэгтэй байна. Коран судар үүнийг "Тафаку Фиддиен" гэж нэрлэдэг.

Аллах Таала хэлэхдээ: "Бүх итгэгчид (байлдааны талбарт) явах нь тохиромжгүй юм. Тэдний зарим бүлэг бүр яагаад өөрсдийгөө хамгаалахын тулд шашны мэдлэгээ гүнзгийрүүлж, буцаж ирэхдээ ард түмэндээ анхааруулах гэж яагаад явахгүй байгаа юм бэ? " (Коран судар: Ат-Таубах: 122).

Олон оролцогчгүй боловч сонгогдсон, ухаалаг, өндөр сэтгэлтэй, чин сэтгэлтэй, ажилсаг, шахалтад тэсвэртэй, алсын хараатай, бүтээлч сэтгэлгээтэй судалгаа / судалгааны бүлэг юм.Энэ бол байгууллага, хөдөлгөөн, улс орон, тэр байтугай дэлхийн тогтвортой байдлыг тодорхойлдог байгууллагууд юм.

Дэлхий дээр хэдэн еврей хүн байдаг вэ? Зөвхөн 15 сая, гэхдээ тэд дэлхийг атгаж, хянадаг.Тэд яагаад чаддаг вэ? Тэд чадах итгэл үнэмшил, хүсэл тэмүүлэлтэй тул тэд бусдаас ялгардаг, тэд мундаг, дараа нь тэд сурч, судалж, шинийг санаачилж, нээлт хийж чаддаг. Хэдийгээр тэд Аллахаар доромжлуулах хүмүүс юм.

Шинэ дэг журмын эринд CSIS хэмээх эрдэм шинжилгээний хүрээлэн янз бүрийн салбарт төрөөс баримтлах бодлогыг тодорхойлдог байв.Эдгээр нь үл үзэгдэх, алдартай боловч өрсөлдөгчдөө үхлийн аюултай гэж тодорхойлдог байв.

Тиймээс боловсролын байгууллагын амьдрал нь мөн түүний судалгааны хүрээлэн (R&D) юм. Хэрэв тухайн байгууллага эсвэл боловсролын байгууллагад ямар нэгэн судалгааны агентлаг байдаггүй эсвэл тэр байдаг боловч ажиллахгүй бол түүнийг устгахыг хүлээгээрэй. Энэхүү Кадын мөн чанар Spirit нь цээжнээсээ үхэхийг бүү зөвшөөр. -Манай оюутнууд, хүүхдүүд, яагаад гэвэл тэдний гарт ирээдүйд энэ ард түмэн, үндэстний хувь заяа орно. Аллаху Алам.

Subscribe to receive free email updates:

0 への反応 "цаг үеийн төгсгөлд үеийг бэлтгэх үндсэн сүнс ба боловсрол"

Posting Komentar