Корона вирусыг зайлуулах зорилгоор Рукяад зориулсан 3 алдартай уншлага

Исламын мэдээ, танжунгеним
- эрдэмтэд Саудын Арабын Муслим, Шейх Проф. Доктор Ибрахим бин Амир ар-Рухайли нь Корона вирусын халдлагаас өөрийгөө хамгаалах жорыг Мухаммед Сулханы орчуулсан "Коронагийн дэгдэлтээс шариа-ийн хувийн хамгааллын удирдамж" нэртэйгээр орчуулжээ. Ийм жоруудын нэг бол рукягийн арга юм. Ибрахимын хэлснээр, рукях арга нь Бошиглогч саллаллаху алейхи ва саллам саллаху алайхи вассалам -аас зөвшөөрсөн ашигтай шариа шалтгаануудыг агуулдаг.

Ауф ибн Малик аль-Асижаигийн хэлснээр: "Бид Жахилияагийн үед би рукьях хийдэг байсан, дараа нь" Ай Аллахын Элч ээ, та рукягийн талаар юу гэж боддог вэ? Расулулла саллаху алайхи вассалам хариуд нь:

اعْرِضُوْا عَلَيَّ رُقَاكُمْ ، لاَ بَأْسَ بِالرُّقَى مَا لَمْ يَكُنْ فِيْهِ شِرْكٌ.

"Надад рукиа-рукиагаа харуул. Ширк агуулаагүй л бол рукиа хийх нь зөв юм. ”Лалын түүх (5783).

Абдуррахман бин аль-Асвадаас эцгээс нь хүртэл: "Би нэг удаа Айсиах радхияАллаху анха (Р.А.) -аас рукяагийн талаар асуухад тэр:" Расулуллах саллаллаху алейхи ва саллам Ансорын гэр бүлд Мерукьяад тайвшрал өгсөн, учир нь хор чаддаг. " Аль-Бухари (5741) ба Муслим (5768) нарын түүх.

Ашигтай бөгөөд хамгийн алдартай рукья уншлагын дунд:

Нэгдүгээрт, аль-Фатиха гэсэн үсэгтэй мерукях.

Абу Саид аль-Худри Р.А.-аас Бошиглогчийн зарим хамтрагчид аян замд гарсан байсан. Дараа нь тэд Арабын тосгоноор дамжин өнгөрөв. Тэднийг зугаацуулахыг хүссэн боловч тосгоныхон тэднийг зугаацуулахаас татгалзжээ. Тэд хэлэхдээ: "Та нарын дунд би рукьях хийх хүн байна уу?" Учир нь манай удирдагч амьтанд хатгуулсан, эсвэл транс байдалд байсан. "

Найз нь: "Тийм ээ, байна" гэж хариулав. Тэрээр мөн тэдний эд ангийг удирдаж, түүнийг бүрэн эдгэртэл нь аль-Фатиха гэсэн бичигтэй хамт мерукяхаар явуулав. Түүнд хэсэг ямааны хөлс өгсөн боловч тэр үүнийг хүлээн авахаас цааргалав.

Тэрээр: "Эхлээд үүнийг Бошиглогч саллаллаху алейхи ва салламд дамжуулъя." Дараа нь тэр Бошиглогч дээр очоод юу болсныг хэлэв. Тэрээр хэлэхдээ: "Ай Аллахын Элч ээ, Аллахад тангараглая, би зөвхөн Аль-Фатихатай нийлсэн. Тэрээр инээмсэглээд: "Энэ үсэг нь рукях гэдгийг та мэдэх үү?" Дараа нь тэр: "Тэдний шагналыг аваад надад хувьцаа өгөөч" гэж хэлэв. Аль-Бухари (5736) ба Муслим (5784) нарын түүх

Хоёрдугаарт, аль-Ихлас, аль-Муаввидзатайн (аль-Фалак ба ан-Наас) гэсэн үсэгтэй мерукьях, өөрсдийгөө тэдэнтэй бэхжүүл.

Би түүний орлогчийг тэр гэж хашгирав-аас тэрээр: "Расулулла саллаху алайхи вассалам унтахаар бэлдэж байхдаа алган дээрээ" Энэ талаар хэн ч хэлэхгүй "болон аль-Муаввидзатайн захидлыг үлээлээ. Дараа нь тэр хоёулаа гараараа хүрсэн нүүр, мөчрөөрөө илэв. "

Айеша: "Өвдсөн үедээ надаас үүнийг хийлгэхийг хүссэн." Юнус хэлэхдээ: "Ибн Сийхабыг унтахаар бэлдэж байхад нь би үүнийг харсан." Аль-Бухаригийн түүх (5738)

Мамараас, Аз-Зухригаас, Урвахаас, Айсяа РА-аас: "Бошиглогч (ууд) аль-Муаввидзаатын (аль-Ихлас, аль-Фалак, ан-Наас) үсгийг өвчтэй байхдаа өөртөө үлээж байсан. түүнийг үхэлд хүргэсэн. Түүний өвчин хүндэрсэн үед би түүнд уншиж өгсөн хүн байсан. Тэр гарны ерөөлөөр би түүний гарыг биен дээр нь иллээ. "Дараа нь би (Мамар) аз-Зухригаас:" Би үүнийг яаж үлээх вэ? "Гэж асуув. Тэрээр хариуд нь: "Тэр алган дээрээ үлээж, дараа нь хоёуланг нь нүүрээрээ иллээ." Аль-Бухари (5735) ба Муслим (5765) нарын түүх.

Гуравдугаарт, Расулулла саллаху алайхи вассалам-ийн рукьяа залбирал бүхий би рукьях

Анас бин Малик Р.А-аас: Нэг хүн түүнтэй уулзаад "Би өвчний талаар гомдол гаргасан" гэж хэлсэн. Дараа нь Анас: "Та намайг бошиглогч Мухаммедын залбирлаар рукъяа хийлгэмээр байна уу?" Тэр хариуд нь: "Мэдээжийн хэрэг." Анас залбирав:

اللَّهُمَّ رَبَّ النَّاسِ, مذْهِبِ الْبَأْس, اشْفِ أَنْتَ الشَّافِي لاَ شِفَآءَ إِلاَّ شِفَاؤُكَ شِفَاءً لقَ ُغ

"Ай Аллах, өвчнийг арилгадаг Нэгэн бол хүний ​​Рабб, эдгэрэлтийг өгөөрэй. Та бол хамгийн их эдгээгч, зөвхөн танаас өөр юу ч эдгээхгүй, ямар ч өвчин үлдээхгүй эдгэрэлт." Аль-Бухаригийн түүх (5742).

Би түүний орлогчийг тэр гэж хашгирав-аас тэр хэлэхдээ: "Өмнө нь Расулулла саллаху алайхи вассаламэрдэмтэд зарим найзуудаа би рукьях хийдэг байсан, тэр үүнийг баруун гараараа арчиж (залбирч байхдаа):

اللَّهُمَّ رَبَّ النَّاسِ أَذْهِبِ الْبَأْسَ وَاشْفِه وأَنْتَ الشَّافِي قلاَ شِفَآءَ إِلاَّ شِفَاؤُكَ شِف ءً

"Хүний Рабб аа, өвчнийг арилгаж, эдгээж өгөөрэй. Та бол хамгийн их эдгэрэгч, танаас эдгэрэхээс өөр эдгэрэх арга байхгүй, ямар ч өвчин үлдээхгүй." Ал-Бухари (5750), Муслим (2191) нар өгүүлсэн байдаг.
Мерукях өвчтэй эрхтэн дээр гараа тавин, Аллахаас хамгаалалт гуй

عن عثمان بن أبي العاص - رضي الله عنه - أنه اشتكى إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم وجعا يجده في جسده منذ أسلم, فقال النبي صلى الله عليه وسلم: (ضع يدك على الذي تألم من جسدك وقل: بسم الله ثلاثا, وقل سبع مرات: أعوذ بعزة الله وقدرته من شر ما أجد وأحاذر) (أخرجه الإمام أحمد بعزة الله وقدرته من شر ما أجد وأحاذر) (أخرجه الإمام أحمد والإمام أجد وأحاذر)

Осман бин Абу аль-Аш Ашс-Цакофи РА-аас тэрээр Ислам шашинд орсноосоо хойш бие махбоддоо шаналж байсан тухайгаа Расулулла саллаху алайхи вассалам-т гомдоллож байжээ. Расулулла түүнд: "Биеийнхээ өвдөлттэй хэсэгт гараа тавиад" Бисмилла, гурван удаа, дараа нь долоон удаа хэл "гэж хэлээд, би мэдэрч, санаа зовж байгаа зүйлийнхээ муухай байдлаас Аллах, түүний хүч чадалд хоргоддог. (Лалын түүх (5788).

"Илүү чухал зүйл бол мерукиа өөрөө бөгөөд өөр хэнээс ч асуухгүй. Бошиглогч ХАРААН тэнгэрт тооцоогүй далан мянган хүнийг тайлбарлахдаа тэдний шинж чанарыг дурдсан байдаг" гэж бичжээ.

ﻫُﻢْ ﺍﻟَّﺬِﻳﻦَ ﻟَﺎ ﻳَﺘَﻄَﻴَّﺮُﻭﻥَ ﻭَﻟَﺎ ﻳَﺴْﺘَﺮْﻗُﻮﻥَ ﻭَﻟَﺎ ﻳَﻜْﺘَﻮُﻭﻥَ ﻭَﻋَﻠَﻰ ﺭَﺑِّﻬِﻢْ ﻳَﺘَﻮَﻛَّﻠُﻮﻥَ

Тэд бол ямар нэгэн зүйлд азгүй явдал тохиолддог гэдэгт итгэдэггүй, дирюкя гуйдаггүй, кайгаар эмчилгээ хийдэггүй (төмрийг галын нүүрсэн дээр халаагаад дараа нь өвчтэй газар тавьдаг) бөгөөд тэд зөвхөн Аллахад итгэдэг. " Аль-Бухари (5752), Муслим (218) нарын хүүрнэл.

Бошиглогч саллаху алайхи вассалам хамгийн сайн хүмүүс байсан сонгогдсон хүмүүс "Тэд рукьях дээр гуйгаагүй" гэж тайлбарлав. Ал-Истирко'-ийн утга нь өөр хүнээс би рукьях гуйх явдал юм.

Subscribe to receive free email updates:

0 への反応 "Корона вирусыг зайлуулах зорилгоор Рукяад зориулсан 3 алдартай уншлага"

Posting Komentar