Буяны гайхамшиг: Баян худалдаачин эмэгтэй тэмээгээр тусална

Исламын мэдээ, танжунгеним
- Энэ бол Докторын хүргэсэн Ибн Жад’ан гэдэг хүний ​​тухай бодит түүх юм. Салех ас-Салех Рахимахуллах. Энэ нь зуун жилийн өмнө Саудын Арабт болсон юм.

Хавар болоход Ибн Жадьан тэмээгээ бүрэн ачаалж, тарган, эрүүл тэмээг харахаар гэрээс гарч ирэв. Нэг эм тэмээг харангуутаа 7 бяцхан охиныхоо хамт ядуу хөршөө санажээ. Мөн эм тэмээгээ хандивлах бодолтой байгаа.

“Миний үхэр дотроос миний хамгийн их хайрладаг зүйл бол энэ эм тэмээ. Тиймээс би үнээ, тугалаа хөршдөө аваачиж, надаас бэлэг болгон хүлээж ав гэж хэлэв. Түүний царай баяр хөөрөөр гэрэлтэж байхыг би харсан. Би маш их баяртай байсан, тэр үг дуугүй байсан ”гэж Ибн Жад’ан хэлэв.

“Тэр сүүний ач тусыг хүртдэг бөгөөд нуруун дээрээ мод ачдаг бөгөөд үр удмаа зарж борлуулахыг нь хүлээж чаддаг. Тэрээр энэ тэмээнээс сайн үр дүнд хүрэх болно "гэж тэр нэмж хэлэв.

Хавар өнгөрсний дараа хуурай зун ирэв. Хүмүүс ус, өвс хайх ажилд завгүй байсан бөгөөд үүнд Ибн Жад'ан орсон байв. Дараа нь хоёр сургууль (олон тооны духул) олддог бөгөөд энэ нь газрын доор байрлах усны нүхэнд газар доор байрладаг дэлхийн нүх юм.

Дараа нь тэр уух усаа авахаар нүх рүү орсон бол гурван хүү нь нүхний гадаа хүлээж байв. Хэсэг хүлээсний дараа Ибн Жадьян гарч ирсэнгүй. Гурван хүү нь түүнийг нэг, хоёр, гурван өдөр хүлээж, эцэст нь шантарчээ.

Тэд түүний аавыг могойд хатгуулж үхсэн эсвэл түүнийг газар дор төөрч устгасан байж болзошгүй гэж таамаглаж байна. Тиймээс тэд гэртээ эргэж, эцэг эхийнхээ өвийг хуваажээ. Дараа нь тэд аав нь (Ибн Жадаан) ядуу хөршдөө эм тэмээ бэлэглэснийг тэд санажээ. Тэд мөн тэмээ авахаар түүний гэрт очив. Хэрэв өгөхгүй бол албадан гаргана гэж сүрдүүлсэн.

Хөршүүд нь аавдаа хэлнэ гэсэн. Гэхдээ тэд цөл дэх газар доорхи нүхнүүдийн нэгэнд ороод гарахгүй байсаар эцгээ нас барсан гэж тэд үзэж байна.

"Аллах бурхан намайг тэр газарт аваачиж, тэмээг чинь аваачиж, түүгээрээ юу хийвэл би тэмээгээ эргэж ирээсэй гэж хүсэхгүй байна!" гэж хөрш нь хэлэв.

Тэд эцэст нь түүнийг тэр газар луу аваачжээ. Дараа нь хөрш нь лаа асааж байхдаа нүхний гадна талд уясан олсоор нүхэнд буув. Чийгийн үнэр улам бүр мэдрэгдэхийн хэрээр тэр усны ойролцоо ёолох хүний ​​дууг сонсов.

Тэр дуу авиа руу дөхөж очоод харанхуйд гараа эрэгтэй хүний ​​биенд хүртлээ мэдрэв. Тэр хүн Ибн Жадаан байсан бөгөөд нэг долоо хоногийн дараа амьсгалж байсан нь мэдэгдэж байна. Дараа нь тэр Ибн Жад’анийг нүхнээс гаргаж, түүнд цангаагаа тайлахын тулд хэдэн ширхэг огноо, ундаа ус өглөө.

Дараа нь тэр хүүхдүүд Ибн Жад’аныг гэрт нь хүргэж өгөөд байхад хүүхдүүд нь мэдээгүй байв. Дараа нь тэр: "Аллахад хэлээч, чи газар доор байхдаа нэг долоо хоног үхээгүй байхад надад хэлээч?!"

"Би чамд нэг хачин юм хэлэх гэж байна ..." гэж Ибн Жадьан тайлбарлав, "... би тэнд очоод төөрч, давалгаа намайг бүх талаас нь авч яваад би усны эх үүсвэртэй ойрхон байх хэрэгтэй гэж өөртөө хэлэв. Тиймээс би үүнээс ууж эхэлсэн боловч өлсгөлөн хайр найргүй, ус хангалтгүй байв. Дараа нь гурван өдрийн дараа өлсгөлөн нэмэгдсэн. Би нуруун дээрээ хэвтэж байхдаа Аллахад бууж өгөөд бүх бизнесээ Түүний гарт өгөөд гэнэт миний аманд сүүний халуун урсац орж байгааг мэдэрлээ. Тиймээс би харанхуйн дунд суугаад миний аманд ойрхон цайны аяга байхыг харав. Би ч гэсэн хэмжээнээсээ ууж, үүний дараа цайны сав өөрөө алга болсон. Энэ явдал өдөрт гурван удаа болдог байсан бол сүүлийн хоёр өдөр зогссон бөгөөд юу болсныг мэдэхгүй байна. "

Хожим нь хөршүүд нь түүнд мэдэгджээ. “Хэрэв та шалтгааныг нь мэддэг бол та гайхах болно! Таны хөвгүүд чамайг үхсэн гэж бодоод над дээр ирээд Аллахын (Субхаанаху Ва Та'Аала) танд өгсөн тэмээг сүүгээс нь авав! "

Subscribe to receive free email updates:

0 への反応 "Буяны гайхамшиг: Баян худалдаачин эмэгтэй тэмээгээр тусална"

Posting Komentar