Хадис Расулуллахыг хамгийн их цээжилдэг хүмүүс: Абу Хурайра

Исламын мэдээ, танжунгеним
- АБДУРРАХМАН бин Сахр бол Абу Хурайратай танил найзынхаа жинхэнэ нэр юм. Түүнийг Абу Хурайра гэж багаас нь гэр бүлийнхээ хэд хэдэн ямааг хариулахыг тушаасан тул Абу Хурайра ямааг хариулж байхдаа өдөр нь үргэлж бяцхан муураараа тоглодог байсан бөгөөд шөнө болоход муурыг модон дээр тавьдаг байжээ. дараа нь Абу Хурайра гэртээ эргэж ирэв.

Энэ зуршил нь үе тэнгийнхэн нь түүнийг Абу Хурайра гэж дуудах хүртэл үргэлжилсэн бөгөөд энэ нь жижиг муурны эзэн гэсэн үг юм.

Абу Хурайра бол Туфаил бин Амру Ад Дауси Ра хэмээх найз нь Бошиглогч Мухаммедтай уулзахаар ирж, Бошиглогч Мадинад шилжин суурьшихаас өмнө Исламыг тангараг өргөх хүртэл Йемений Ад Даус орчимд Мухаммедын бошиглолыг үргэлж эсэргүүцсээр ирсэн нутагт төрсөн найз байжээ.

Туфаил бин Амру Ад Дауси өөрийн ард түмэн Ад Даусд Исламыг номлож байсан боловч Ад Даус хотын нэг ч хүн Абу Хурайрах Радхиаллаху анхугаас өөр хэн ч Исламыг хүлээн зөвшөөрөөгүй юм.

Хижриагийн долоо дахь жилийн эхээр буюу хорин зургаан настайдаа Абу Хурайра Ра өөрийн улсаас Расулулла Салех түүн дээр байна руу нүүхээр шийджээ.

Медина хотод шинэ зочин байсан Абу Хурайра тэр үед бас маш ядуу найз гэдгээрээ алдартай байсан тул Йеменээс Медина газар руу нүүхээр шийдсэн нь Йемен дэх хөрөнгөө алдахад хүргэсэн юм. Гэсэн хэдий ч тэр үед лалын шашинтнууд Аллахын зочдод эд хөрөнгө, гэр бүлгүй хүмүүст зориулж байр гаргаж өгсөн байв. Тэднийг бошиглогч Мухаммедээс Ислам судалж байхдаа лалын сүмд байрлуулах болно.

Ахлу суффах нь тухайн үед Набавийн сүмд амьдарч байсан хүмүүсийн нэр бөгөөд Абу Хурайрагийн найз бол бусад Суффах ахлу нарын дунд хамгийн үнэнч хүн байсан юм, учир нь тэр хичээл заахдаа Бошиглогчийн яриаг сонсох завгүй байсан.

Ахлу Суффах Расулуллахад хоол идвэл хоол авдаг бөгөөд Расулуллахын гэр бүл идэхгүй бол тэд бас иддэггүй тул өлссөн Ахлу Суффах нь Расулулла болон түүний гэр бүл өлссөн гэсэн үг юм.

Абу Хурайра бол Аллахын асгасан зүйлд маш их тэвчээртэй ханддаг, ядуурал нь түүнийг бараг өдөр бүр байдаг өлсгөлөнг үнэхээр мэддэг болгосон, гэдсийг нь үргэлж боодог чулуугаар танихгүй хүн байсан. " Би нэг удаа ухаан алдахыг хүсэх хүртэл өлсөж байсан, тэгээд хоолоо олж авахын тулд хүмүүс над дээр ирж, намайг мэдэртэл Бошиглогч болон Аишагийн байшингийн индэрийн хоорондох уналт шиг дүр эсгэсэн, би толгойгоо шууд л өргөөд,

"Энэ бол таны харж байгаа зүйл биш (трансаас болж таталт өгөх) гэхдээ би өлссөндөө ийм байдалтай байна."

Нэгэн өдөр Абу Хурайра огцом өлсгөлөн мэдрэхгүйн тулд гэдсээ чулуугаар чанга боогоод хоол хүнс авахын тулд хамтрагчдынхаа явдаг байсан зам дээр сууж байсан гэдэг.

Нэг шөнө Абу Хурайра хэзээ ч гарч ирээгүй бөгөөд энэ нь зуршилтай байсан тул хүмүүс Абу Хурайрагаас яагаад гарч ирэв гэж асуухад "Намайг өлсгөлөнгөөс өөр зүйл гаргадаггүй" гэж тэд хариулав. "Бид ч бас биднийг хэн ч гэрээс гаргаагүй. өлсгөлөнгөөс бусад тохиолдолд ”гэсэн байна.

Эцэст нь бид өлсгөлөнгийнхөө талаар гомдол гаргахаар Расулулла Салех түүн дээр байна дээр очив. Дараа нь Расулулла хэд хэдэн огноо агуулсан аяга гаргаж ирэв. Ирсэн хүн бүрт хоёр огноо өгчээ.

Расулулла "энэ хоёр огноог идээд илүү их ус уугаарай, энэ нь танд өнөөдрийн хувьд хангалттай байх болно."

Тиймээс би нэг болзоог идэж, үлдсэнийг нь хадгалсан. Расулулла "Чи болзоогоо юунд зориулдаг вэ? Чи их өлсөөгүй юмуу? "

"Би үүнийг ээждээ хадгалдаг."

Дараа нь Бошиглогч "ид, дараа нь би чиний ээжид нэмэлт зүйл өгөх болно" гэж хэлсэн.

Абу Хурайра надад нэг удаа "Ээж минь олон шүтлэгтэй хэвээрээ байсан. Би түүнийг үргэлж Исламыг хүлээн авахыг номлож байсан. Нэг өдөр ээжийнхээ Аллахын Элч рүү илгээсэн маш муу үгсийг сонсох хүртэл би Аллахын Элч рүү шууд гомдоллож, дараа нь би асуув. Расулулла миний ээжийн төлөө залбирч байгаарай.

Тиймээс Расулулла Салех түүн дээр байна миний ээжийн төлөө залбирсны дараа би дахин номлож, түүнийг Расулулла Салех түүн дээр байна-аас залбирсан гэж мэдээлэхийг хүсч гэртээ харьсан боловч гэртээ ирэхэд байшингийн маань хаалга онгойход ус цацрах чимээ гарав. Дараа нь шахадаа хэлж байхад толгой, биенийхээ нөмрөг өмссөн ээж гарч ирэв, миний ээж лалын шашинтай болсон.

Би тэр даруй Аллахын Элч рүү буцаж гүйж, уйтгар гунигт автсан мэт баярлан уйлж байхдаа энэ сайн мэдээг Бошиглогчид мэдэгдэх болно.

Энэхүү эрхэм найзыг олон хадис ярьдаг найз гэдгээр нь мэддэг бөгөөд түүний замналаар дамжуулж хэлсэн 5000 гаруй хадис байдаг гэж тэмдэглэсэн байдаг.

Үнэхээр Абын сүнсu Хадирын шинжлэх ухаанд Хурайра гэж Бошиглогч хадис дээрх шиг мэддэг байсан,

Абу Хурайра нэг удаа Аллахын Элчээс "Аллахын Элч, таны гуйлтыг авахад хэн хамгийн их баярлах вэ?" Гэж асуужээ.

Расулулла "Хадисын урам зоригийг олж харсан минь ээ, Абу хурайра, энэ асуултыг асууна гэж бодлоо." (Бухари хэлсэн).

Тэрээр нэгэнтээ "Би Коран судар уншиж, зарим нь унтахаар хэсэгчлэн хадисуудаа давтах гэж шөнийг эхний гурван хэсэгт хуваасан.

Энэ эрхэм найзад Аллах Бурханыг алдаршуулъя урт насалжээ.Түүнийг 78 настайдаа нас барсан гэж мэдээлж байгаа тул Расулулла Салех түүн дээр байна-ийн үхлээс Абу Хурайрагийн үхэл хүртэлх зай 47 орчим жил байжээ. Тиймээс тэрээр уммадад маш олон удаа зааж, олон хадис ярьдаг байв.

Нафи Рагаас Абу Хурайра нас барахад Ибн Умар Райкут бид хоёр шарилыг дагалдан явсан бөгөөд ибн Умар Ра Абу Хурайрагийн төлөө залбирахаа цуцалгүй дараа нь "энэ хүн Расулуллах Салех түүн дээр байна.

Subscribe to receive free email updates:

0 への反応 "Хадис Расулуллахыг хамгийн их цээжилдэг хүмүүс: Абу Хурайра"

Posting Komentar