Жихад бол Хажж Мабрураас илүү чухал зүйл юм

Исламын мэдээ, танжунгеним
Хэдхэн хоногийн өмнө Египетээс авсан бодит түүхээс сэдэвлэн бүтээсэн савангийн дуурь дотоодын хувийн телевизээр цацагдав. Савангийн дуурь нь хүүгийнхээ урилгаар Умра мөргөл хийхээр Ариун газар руу явахыг урьсан эхийн тухай өгүүлдэг. Ээж нь Ариун газар очиж үзэх боломжтой болсонд хүүхэд хичнээн их баяртай байна вэ? Гэвч ээж нь харанхуйгаас өөр зүйлийг харж чаддаггүй байсан тул Каабаг харж чадалгүй Их сүмийн орчимд байх үед түүний аз жаргал уйтгар гуниг болон хувирчээ.

Тэр бууж өгөөгүй. Тэрээр Аллах СВТ-аас гуйж гуйхаа больсон бөгөөд ингэснээр тэрээр эхийнхээ нүглийг уучилж, ээжийг нь Кааба болохыг харуулахыг хүсчээ. Гэсэн хэдий ч Аллах Түүнд мөн Төгс хүчит хүн бол алдар суу юм эх орондоо буцаж ирэх цаг болтол түүний залбиралд хариулахад баяртай байсангүй. Тэрээр мөн ээж нь Ариун газар руу тав хүртэл удаа умра, нэг мөргөл хийхээр урихаар урьсан гэдэгт найдаж байсангүй, гэхдээ ээж нь үүнтэй ижил зүйлийг үргэлжлүүлэн хийсээр байсан боловч ээж нь Их сүмийн орчимд үргэлж сохорч байсан.

Англи хэл дээр вэбсайт дээр гурван удаа Хаж мөргөл үйлдэж, энэ жил Хаж мөргөл үйлдэхээр төлөвлөж байгаа хүн өөрийн хүслээ биелүүлэх, дахин Хаж мөргөл үйлдэх, мусульманчуудын ачааллыг хөнгөвчлөх замаар хүмүүсийн хэрэгцээг хангахын хооронд юу хийх ёстойгоо асуужээ. золгүй явдалд нэрвэгдсэн хүн.

Жил бүр Индонезийн олон тооны уран бүтээлчид эсвэл алдартнууд үргэлж ариун газар руу очиж мөргөл хийх эсвэл мөргөл хийх боломжтой байдаг.

Хаж нь амьдралын хэв маягийн хувьд
Энэхүү тохь тух, орчин нөхцлөөр дүүрэн энэ эринд Умра ба Хаж мөргөл үйлдэх нь дэлхийн аль ч өнцөг булан бүрээс ирсэн төрийн албан хаагчид, шашны зүтгэлтнүүд, алдартнууд, бизнес эрхлэгчид эсвэл энгийн ард иргэдийн амьдралын хэв маяг болжээ. Тэд Байтулла (Аллахын өргөө) -ийг тосгоноос гадуур эсвэл хотын гадна найз, танил, хамаатан садныхаа гэрт зочилж байгаа юм шиг амархан бөгөөд хөнгөнөөр зочилдог. Энэ нь маш хялбар бөгөөд хөнгөн тул тэдний зарим нь жил бүр Хаж эсвэл Умра хийх боломжтой байдаг. Зарим нь эх орон, ариун газар хооронд жилд хэд хэдэн удаа зорчих боломжтой байдаг нь гайхах зүйл биш юм.

Энэ үзэгдэл нь талархалтай байх ёстой. Энэ нь энгийн үзлээр лалын шашинтнуудын дунд буяны үйлсэд чиглэсэн исламын гиро нэмэгдэж байгааг харуулж байна. Гэсэн хэдий ч энэхүү үзэгдэл нь бидний нийтлэг тусгалд анхаарал хандуулж, материал бүрдүүлэх нь зүйтэй юм.

Дайн, байгалийн гамшиг, эдийн засгийн гамшигт нэрвэгдсэн итгэл үнэмшилтэй олон ахан дүүс (мөн тэдний тоо Хаж, Умраг амьдралын хэв маяг болгож чаддаг хүмүүсээс хамаагүй их) байхад Хаж болон / эсвэл Умраг амьдралын хэв маяг болгох нь зөв үү? нийгмийн гамшиг гэж үү?
Эрүүл саруул ухаан, итгэл үнэмшилтэй хүн үүнийг хүлээн зөвшөөрч чадахгүй, буруу хариулдаг!
"Ахдаа өөрийгөө хайрладаг шигээ хайрлуулахын тулд та нарын нэгэнд нь бүү итгэ" (Бухари ба Муслимын өгүүлсэн)

Эрүүл саруул ухаантай хүн бүхэн амьдралынхаа тогтвортой байдал, сайн сайхан байдал, аюулгүй байдлыг хадгалахын тулд хүч, хүчин чармайлт, цаг хугацаа, хөрөнгө мөнгө зарцуулахдаа харамч ханддаггүй тул өөрийгөө хайрлах ёстой. Мусульман хүний ​​итгэл үнэмшлийн нэг шинж бол ахыгаа өөр шигээ хайрлах явдал юм. Тиймээс тэрээр иргэдийнхээ тогтвортой байдал, сайн сайхан байдал, аюулгүй байдлыг хангахын тулд хүч, хүчин чармайлт, цаг хугацаа, хөрөнгө мөнгө зарцуулахдаа харамлахгүй байх болно.

Жихадыг амьдралын хэв маягаар
Дараа нь юу хийх ёстой вэ? Жихадыг жинхэнэ утгаар нь буруу ойлгосон, буруу утгаар нь лалын шашинтнуудын амьдралын хэв маяг болгохыг санал болгож байна.
Шейх Юсуф Карадхави "Фикхул Жихад" номондоо жихад гэдэг үг нь дайн (аль-цитал) гэдэг үгнээс илүү өргөн утгатай гэж үздэг боловч фиких нь жихад гэдэг үгийг зөвхөн дайн гэсэн утгатай гэж ойлгодог.

Тэрээр эрдэмтдийн өгсөн жихадын тухай янз бүрийн тодорхойлолтыг танилцуулсан. Тэрээр Аллахын замд амьдрал, эд баялаг, бодол санаа, үг яриа, цэрэг гэх мэт хүчин чармайлт, хүчин чармайлт гаргахыг тодорхойлдог жихадыг илүүд үздэг. Түүний хэлснээр энэхүү тодорхойлолт нь Куран ба Суннад дүрсэлсэн бүх төрлийн жихадыг багтаасан тул илүү тохиромжтой юм.

Ибн Таймийягийн үзэл бодлыг иш татан тэрээр жихад нь зүрх зориг, хүсэл зориг, зүрх сэтгэлийн үйл ажиллагааг номлол, тайлбарлах хэлбэрээр, оюуны үйл ажиллагаа нь бодол, санаа бодлын хэлбэрээр, бие махбодийн үйл ажиллагаа дайн гэх мэт орно гэж заасан.

Тэрээр жихадын төрлийг дараахь дөрвөн зүйлд хуваажээ.
1. Цэргийн жихадыг эсэргүүцэх жихад ба довтолгооны жихад
2. Сүнслэг жихад
3. Жихад Даавах
4. Иргэний жихад (аль-Жихад аль-Мадани). Энэхүү иргэний жихад нь Шинжлэх ухааны жихад, нийгмийн жихад, эдийн засгийн жихад, заах жихад, эрүүл мэндийн жихад болон бусад жихадыг багтаана.

Палестин, Сомали, Бирма, Кашмир, Индонез зэрэг хаана ч байсан мусульманчуудын өнөөгийн бэрхшээлийг санаж, авч үзэх ньМусульман шашинтнуудын бүх бүрэлдэхүүн хэсгүүд, ялангуяа удирдагчид, эрдэмтэд жихад хөдөлгөөнийг мусульманчуудын амьдралын хэв маяг болгон нийгэмшүүлэх цаг болжээ.

Жихад бол хүмүүсийн асуудлыг шийдвэрлэх шийдэл юм
Шейх Юсуф Карадхави өөрийн номондоо дэлгэрэнгүй тайлбарласан жихадын утга, тодорхойлолт, үзэл баримтлал, хамрах хүрээг үндэслэн зохиогч лалын шашинтнууд жихадыг үнэхээр бодитой хэрэгжүүлбэл орчин үеийн лалын шашинтнуудын асуудлыг шийдвэрлэх боломжтой болно гэж дүгнэж болно.

Др. Египетийн Аль-Азхарын Их Сургуульд Ислам судлалын чиглэлээр докторын зэрэг хамгаалсан вэбсайт дахь-ийн Англи хувилбар дээрх Фатва хэлтсийн дарга асан Ваэль Шихаб мусульман хүн Умра, Хаж мөргөлийг удаа дараа хийх нь хүлээн зөвшөөрөгдөхгүй гэж тайлбарлав. Сүннатын шүтлэг боловч итгэл нэгтнүүддээ өөрсдийн онцлог шинж чанар, шашны итгэл үнэмшлээ хадгалж, амьдралаа хамгаалахад нь туслах үүргээ 

орхигдуулдаг. Даават, олон нийтийн сайн сайхан байдал, Лалын шашинтнууд болон Лалын бус шашинтнуудыг Исламын шашин, түүний сургаалийг мэддэг болгох, Лалын шашинтнуудын хойч үеийнхнийг Исламын үнэт зүйлээр хүмүүжүүлдэг Исламын төвүүд, сургуулиуд зэрэг Исламын төслүүдийг дэмжинэ. Тиймээс, хэрэв мусульман хүн энэ ажлыг нэн тэргүүнд тавьдаг бол Хаж, Умра мөргөлийг давтан хийснээс хамаагүй их шагнал хүртэх болно.
Жихадын буян

Расулулла шалаллаху алайхи вассалам гэж хэлсэн нь Абу Хурайрагаас Расулуллах шалаллаху алайхи вассалам-аас "Хамгийн чухал буяны зүйл юу вэ?" Гэж асуусан гэсэн үг. Тиймээс тэр "Аллах ба түүний элч нарт итгэх итгэл" гэж хариулав. Дахин "Дараа нь юу вэ?" Гэж асуув. Тэрээр "Аллахын замаар жихад" гэж хариулав. Дахин "Дараа нь юу вэ?" Гэж асуув. Тэрээр "Хажи мабрур" (Бухари ба Муслим) гэж хариулав.

Аллахын зам дээр зүтгэх нь мабрур биш хажийг бүү хэл хажж мабрураас илүү чухал үйлдэл болохыг дээрх хадисаас харж болно. Хэрэв та нэгээс олон удаа битгий хэл Хаж болон / эсвэл Умра хийчихсэн бол одоо жихад хийх нь илүү тохиромжтой. Аллах бол хамгийн агуу нь юм! Аллах хамгийн сайн мэддэг

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 への反応 "Жихад бол Хажж Мабрураас илүү чухал зүйл юм"

Posting Komentar