Шашин шүтлэг, эдийн засгийн капитализм, хедоник амьдралын хэв маягийг тусгаарлах

Исламын мэдээ, танжунгеним
Амьдралыг шашны хөндлөнгөөс хөндлөнгөөс тусгаарласны дараа хүмүүсийн хоорондын харилцаа, хүн ба байгалийн хоорондын харилцааны бүхий л амьдралын өнцөг булан нь шашны үүргээс цэвэрлэгддэг. Шашин хэвээр үлдсэн зүйл нь хувь хүний ​​бурхантай харьцах харьцаа хэвээр байна.

Секулярчлах нь нийтийн хэв маягаас хувь хүний ​​хэв маяг болох либерал сүнс, хувь хүний ​​эрх чөлөөг туйлын өндөрт өргөж өөрчлөгдөхөд хүргэдэг. Заримдаа энэ нь туйлширдаг. Скандинавын орнууд шиг либерализмыг хэрэгжүүлдэг орнуудад лектор оюутнуудын өмнө лекц уншиж байх үед лекцийн танхимд ард нь эмэгтэй оюутнууд гарч ирж байгаад гайхах хэрэггүй. Өөр нэг тохиолдол бол хотын төвийн цэцэрлэгт хүрээлэнгийн зүлгэн дээр гарч ирсэн хосууд тэднийг ёс суртахуунгүй үйлдэлд буруутгаагүй харин зүлгийг сүйтгэснийхээ төлөө хариуцлага хүлээлгэсэн юм.

Хэрэв бид дурангаа syari'at ба ёс суртахууныг хэмжих хэрэгсэл, үзэл бодлын үүднээс авч үзвэл тэд бидний итгэдэг исламын үнэт зүйлсийг дагаж мөрддөг үнэт зүйлс хэр зэрэг харь юм. Хэрэв бид бусдаас хөндийрч байгааг мэдэрдэггүй бол бид шашингүй үзэл-либерализмын тоосонд хордсон гэсэн үг юм.
Олон нийтийн дунд шашин шүтлэгийг харуулдаг шашингүй хүмүүсийг хүндэтгэх газар байдаггүй. Нөгөөтэйгүүр, нийтийн эзэмшлийн талбайд гарч буй зохисгүй дэлгэцийг бусдад саад болохгүй, хүрээлэн буй орчинд хор хөнөөл учруулахгүй л бол зэмлэдэг зүйл байхгүй.

Логик үр дагавар

Нийгэмд садар самуун явдал газар авч байх үед гаж донтон тархана гэж таамаглах нь логик дээр тулгуурладаг, учир нь энэ улсын хүн амын дийлэнх нь лалын шашинтнууд тул үүнийг хууль ёсны аргаар шийдвэрлэх нь хэцүү байдаг. Яагаад? Голландын хуучин колонид хэрэгжиж байсан хуулийн үндэс суурь нь кафир иргэний эрх зүйн тогтолцоо юм. Хуулийн амьсгал нь өөрөө куфр юм. Тиймээс Исламын нийгэмлэгийг хамгаалах тал дээр нэг талыг барина гэж найдаж болох юм.

Үүний зэрэгцээ, энэ нь шариатын хуулийн үүднээс харагдсан ч гэсэн асуудлыг шийдвэрлэхэд хэцүү байдаг; хэргээ хүлээхгүй байх, хэрд-аз-зинагийн мэдүүлгийн шаардлагын дагуу 4 [дөрвөн] гэрчийг худгийн нүхэнд хувин орж байхыг харсан тул хэрэг явдлыг огт гэрчилэлгүйгээр ял шийтгэлийн түвшинд байхыг шаарддаг. Гэрчлэлийг мөн дөрөв ба түүнээс дээш өнцгөөс харуулсан зургуудаар дүрслэх боломжгүй, видео дүрс гэх мэт шууд дүрс бичлэгээр төлөөлүүлж болохгүй. Энэхүү гажуудлыг үйлдэгчдээс хүлээн зөвшөөрөхийг хүсэх нь бараг боломжгүй зүйл.Учир нь сайн дураараа гэм буруугаа хүлээх нь хуулийг хүлээн зөвшөөрөх хүсэл эрмэлзэлтэй байдаг тул наманчлал нь дэлхийн шийтгэлийг эдэлж, ирээдүйд өшөө авалтаас ангижрах найдвар дээр суурилдаг.

Хэдийгээр энэ дүр төрх олон нийтэд тархсан нь хаалттай байхаа больсон [sirri], аль хэдийн нээлттэй, нээлттэй ['alaniyah] ёс суртахууны уналтын довтолгоо юм. Ер нь Бурханы уур хилэнг өдөөх үйлдлүүд нь үүнийг тараадаг, эсвэл интернетэд татаж авдаг хүмүүсийг [үгүйсгэж магадгүй] хүчирхийлэгчдэд тохиолддоггүй. Энэхүү гажуудлын үндсийг мэддэггүй хүмүүс хүртэл энэ гамшигт нэрвэгдэх аюул тулгарч байна. Ийм ёс суртахууны уналтыг хүсэхгүй байгаа жирийн хүмүүсийг хамгаалахын тулд тодорхой, хатуу хууль ёсны шүхэр бас байдаггүй. Асуудлын талаархи мэтгэлцээн нь асуудлын мөн чанарыг хэзээ ч хөндөөгүй бөгөөд асуудлыг дахин давтахгүй байхыг баталгаажуулдаг. Тийм ээ! Шашиндаа атаархдаг мусульман хүний ​​хувьд иргэний-куфрын тогтолцооны дор амьдрах нь харамсалтай.

Асуудлын гол нь энэ бол сонголтын логик үр дагавар юм. Нийгэм хамт олныхоо амьдралын хэв маягийг сонгохдоо энэ арга нь эхнээс доош руу шилжихэд хамаарна. Логик үр дагаврыг үгүйсгэж, муу үр дагаврын эсрэг тангараг өргөж байхад амьдралын шашингүй байдлын сонголтыг шашны үүргээс авахад энэ нь боломжгүй бөгөөд логик биш юм.

Түүхэн үйл явцын логик дараалал

Европт амьдралыг шашин шүтлэгийн үүргээс салгасны дараа дундад зууны Европын онцлог байсан нийтийн нийгмийн сүнс эрс өөрчлөгдөж, хувь хүний ​​эрхийг туйлын хүлээн зөвшөөрсөн индивидуализмын сүнсээр тодорхойлогддог хамтын нийгэмлэг болжээ. Шашин шүтэх эрх чөлөө, шашин шүтэх, эс шүтэх аль нэгийг сонгох эрх чөлөө, үзэл бодлоо илэрхийлэх эрх чөлөө, өмчлөх эрх чөлөө, уран сайхны үзэл бодлоо илэрхийлэх эрх чөлөө гэх мэт амьдралын бүхий л асуудал өөрчлөгдөж байна.

Эдийн засгийн салбар дахь эрх чөлөө нь капитал эзэмшдэг чинээлэг хүмүүсийн гарт капиталын хуримтлал өсөхөд түлхэц өгдөг бол нийгмийн дийлэнх хэсэг нь капитал эзэмших, түүнийг хөгжүүлэх боломж байхгүй ажилчдын бүлэг юм. Энэхүү өөрчлөлтийн процессоос капитал ба p хүчин зүйлийг хянах цөөн тооны хүмүүс өсч торнисонбаялаг, түүний гарт ер бусын баялгийг хуримтлуулахын тулд үйлдвэрлэл. Баялаг нь өссөөр байгаа жижиг бүлгүүд, хөрөнгийн эргэлт бүр эд хөрөнгөө цасан бөмбөлөг шиг хөөрөгдөнө.

Тэд шашинлаг ёс суртахууны хяналтаас салж, эрх чөлөөг эрхэмлэдэг, иргэний-либерализмын дэвшилтэт бүтээгдэхүүн болох хүмүүсийн өчүүхэн хэсэг юм. Ийм арвин их баялгаар ирээдүйн амьдралдаа хөрөнгө оруулж, хуримтлуулдаг гэсэн аз жаргал гэдэг ойлголт байхгүй. Хэрэв тэд ядуу хүмүүстэй хуваалцахаар хүрч очвол нийгмийн хариуцлагаар хязгаарлагдах болно. Ирээдүйд илүү том шагнал авахыг хүсч байгаагаас биш төгсгөлд нь эргэлздэг, эсвэл бүр үгүйсгэдэг.

Тэд нас барсны дараа аз жаргал гэсэн ойлголтод итгэдэггүй тул амьдралынхаа чиг баримжаа нь эдгээр хөрөнгөө аль болох хурдан [дэлхийд уншиж] хүссэнээрээ хүртэх явдал юм. Хэрэв тэд үүнийг хийхгүй бол тэд таашаал авах цаг хугацаагаа алдаж, эцэст нь боломжоо алдах вий гэж санаа зовдог. Үүнийг өнөө маргааш өглөө нь гандах тул энэ цэцгийг сэтгэл ханамжтай сайхан өнгөрүүлээрэй гэж тэдний алдарт сургаалиар илэрхийлдэг. Амьдралын энэхүү үзэл бодлыг Аллах Үгээрээ илэрхийлсэн байдаг.
Мэдээжийн хэрэг тэд бас хэлэх болно, амьдрал бол зөвхөн энэ дэлхий дээрх бидний амьдрал, бид хэзээ ч амилахгүй "[Аль-Аньам: 29]

Хедоник амьдралын хэв маяг

Аллахаас баялагийн түлхүүрүүдийг онгойлгосны дараа ертөнцийг сэтгэл хангалуун өнгөрөөж, Расулуллах -саллаллаху алэйхи вэ сэллэм нь ядуурлын орооцолдохоос илүү их айдаг байв. Түүний үгсийн нэг утгад:
"Би та бүхэнд хүрнэ гэж айж байгаа нь итгэлгүй байдал биш, харин миний илүү их айдаг зүйл бол дэлхийн баялаг та бүхэнд тархаж, тэр үед та дэлхийг сэтгэл хангалуун байлгаж, дараа нь устгагдахаас өмнөх хүмүүс шиг Аллахаар устгагдах болно. [Бухарийн хэлсэн -Муслим].

Хедонизм бол материализмын амьдралын хэв маягийг устгах үе шатуудын ёроолгүй ангал юм. Аллахад оршуулсан Помпеи хот ба түүний оршин суугчид гэнэт тарчлаан зовох үед илэрхийлэлээрээ бүрэн дүүрэн байсан нь сургамж авахыг хүсвэл ийм замаар аялж буй хүмүүсийн дурсгалт хөшөө юм.

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 への反応 "Шашин шүтлэг, эдийн засгийн капитализм, хедоник амьдралын хэв маягийг тусгаарлах"

Posting Komentar