Хөшгөөр залбирах нь макрух, үнэн үү ?

Исламын мэдээ, танжунгеним
МУСЛИМА, эмэгтэйчүүдэд зориулж хөшигний хамт залбирах нь хууль бол макрух гэдгийг мэддэг. Харамын түвшинд биш эсвэл залбирлыг цуцлахгүй.

Кассяф Аль-Кона дахь имам Аль-Бухути тайлбарлаж,

Эмэгтэй хүн шаардлагагүйгээр никоб (хөшиг), бурко өмсөөд залбирах нь макрух юм. "

Үүний нэгэн адил Аль-Мажму дахь Аль-Холил (Малики сургуулийн ахмад эрдэмтдийн нэг) -ээс өгсөн тайлбартаа тэрээр залбирахдаа никоб эсвэл хөшгийг өмссөн гэж үздэг зүйлсийн дунд ангилжээ. (Харна уу: Жаухарул Иклил Сиарах Мухташор Аль - Холил 1/60).

Аль-Мажму-д Имам Навави рахимахулла энэ тохиолдолд макрухын утга нь макрух тахрим биш, харин макрух танзих,

"Хөшгийг нь өмсөөд залбирч буй эмэгтэйчүүдэд зориулсан макрух гэдэг нь залбирлын хүчинтэй байдалд саад учруулахгүйн тулд макрух танзих юм."

Макрух танзих бол бидний мэддэг макрух юм. Энэ бол хэрэгжүүлсэн тохиолдолд нүгэл үйлдэхгүй, Аллах SWT шагнуулж байгаа тул орхигдсон хууль юм.

Макрух тахрим гэдэг нь макрух бөгөөд харам гэсэн утгатай. Эсвэл бидний мэддэг харам хууль. Хийж байгаа нь нүгэлтэй, Бурхан шагнуулж байгаа тул хаягдах болно.

Тиймээс залбирахдаа хөшгийг нь тайлах ёстой гэж байгаа бол энэ нь зөв биш юм. Харьцуулсан макрухын хууль нь мустахаб / суннад байдаг тул заавал биелүүлэх албагүй. Хэрэв эмэгтэйчүүдэд зориулсан хөшгийг өмссөн залбирал нь макрух бол залбирлын үеэр үүнийг арилгах нь сүннэлт юм.

Шаардлагатай үед макрух зүйл зөвшөөрөгдөх (зөвшөөрөгдөх) болж хувирдаг.

Ибн 'Утаймин рахимахуллахын Манзумах Ушул Фикх (Ушул Фикх шинжлэх ухааны шүлгийн шүлгийн найрлага) -д дүрсэлсэн байдаг.

Харамч зүйл бүхэн онцгой байдлын үед зөвшөөрөгддөг. Макрухын хувьд нөхцөл шаардагдах тохиолдолд зөвшөөрөгдөх болно (хажат).

Тиймээс, гивлүүртэй лалын шашинтай эмэгтэй залбирал хийхдээ шаардлагатай үед хөшгийг нь өмсөж болно. Жишээлбэл, тэр эрэгтэй, эмэгтэй хүмүүсийн байрладаг газруудын хооронд хөшиг байдаггүй сүм хийдэд залбирахдаа. Махрам биш ямар ч эр үүнийг харж чадна.

Энэхүү дүгнэлт нь Ибн Абдил Бар рахимахуллах,

Эрдэмтэд эмэгтэйчүүдэд залбирал, ихрамын үеэр нүүрнийхээ тагийг авахыг заадаг гэдэгтэй санал нэг байна. Нүүрээ хучих нь дух, хамар руугаа мөргөх газраа хүрэхээс сэргийлж чаддаг тул амаа хамрах боломжтой. Бошиглогч саллаллаху алэйхи вэ сэллэм нэг удаа амаа хамхиж залбирдаг найздаа хориг тавьсан. Махрам биш эр хүний ​​дэргэд байх гэх мэт шаардлагатай байгаа юм шиг энэ нь хөндөгдөхгүй.

(Иш татсан: Al Mausi'ah Al Fiqhiyyah Al Kuwaitiyyah 41/135). Валлахуэлам.

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 への反応 "Хөшгөөр залбирах нь макрух, үнэн үү ?"

Posting Komentar