Охидоо Бошиглогчоор гэрлүүлсэнд талархаж явдаг еврей эрчүүд

Исламын мэдээ, танжунгеним
Хижриагийн тав дахь жилд болсон Бани Мушталикын довтолгооны үйл явдал Лалын шашинтнууд өрсөлдөгчийнхөө хамгаалалтыг нэвтэлж чадлаа. Олон дайсны цэргүүд тулааны талбарт амь үрэгдсэн боловч цөөхөн хэдэн хүн амьд байсан бөгөөд дайны олз болж байв. Бану Мушталикийн удирдагчийн охин Буррах орно.

Бошиглогч амарч байхдаа өөрийгөө тайвшруулах санаатай ядарсан байв. Гэнэтийн үзэсгэлэнтэй эмэгтэйн дүр төрх гарч ирэхэд Бошиглогч түүнийг ирэхэд зөөлөн хүлээн авав.

Тэрээр Бошиглогчтой зориглон хэлэхдээ “Расулуллах, би Бани Мушталикийн удирдагчийн охин Буррах байна. Дайн байлдааны улмаас бид одоогоор гамшигт нэрвэгдэж байгааг та харж байна. Нөхөр маань алагдаж, би Цабит бин Кайсын хоригдол болж унав. Тэр үнэхээр сайн хүн, надад хэзээ ч муу аз тохиодоггүй. Гэсэн хэдий ч, би өөрийгөө золихыг хүсч байна гэж хэлэхэд тэр намайг хэн болохыг мэддэг бол золиосны үнийг өсгөдөг. Тэр надаас эрдэнэс булаахыг хүссэн бололтой, гэхдээ надад тэгсэнгүй. Тиймээс өөрөөсөө хамгаалалт гуйсан нь дээр гэж бодож байна, намайг чөлөөлж өгөөч "гэж хэллээ.

Буррахын гомдлыг сонсоод Бошиглогч хэсэг чимээгүй болов. Бошиглогч Мухаммед SAW удаан бодсны эцэст эрх чөлөөг зөвшөөрч, түүнтэй гэрлэх болно. Энэ нь удаан үргэлжилсэнгүй, Бошиглогч Буррахтай гэрлэв. Еврей эмэгтэй дараа нь ислам шашинд орж, түүний нэрийг Жувайрияа болгон өөрчилжээ.

Өөр газар Жувайрияагийн аав нь нөхцөл байдал, охиныхоо Исламын улсыг мэдэхгүй байсан бөгөөд Бану Мушталик бүлэглэлийн хамт хэд хэдэн тэмээ, хонь болон бусад үнэт зүйлсийн хамт Медина руу явсан. Түүний хайрт хүүхэд чөлөөтэй байхын тулд цагаатгал хийх.

Жувайрияагийн аав Бошиглогчтой уулзахад Бошиглогч түүнд Мадинад байхдаа охиныхоо байдал, түүний Исламын тухай хэлсэн. Жувайрияагийн аав охиныхоо нөхцөл байдлын талаар, ялангуяа хайртай эмэгтэйтэйгээ уулзахдаа талархалтай байдаг. Хацар дээр нь баярын нулимс урсаж байгааг та харж байв.

Энэ явдлаас болж Жувайрияагийн аавыг доргиов. Еврей хүний ​​итгэл нь үймэрч, эцэст нь тэрээр Исламыг шүтэхээр шийдсэн бөгөөд Бану Мушталик нэгэн зэрэг дагаж мөрдөв. Дайны олзлогдогсод болсон Мушталик Бани гэнэтийн эрх чөлөөгөө баталгаажуулсан.

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 への反応 "Охидоо Бошиглогчоор гэрлүүлсэнд талархаж явдаг еврей эрчүүд"

Posting Komentar